tiistai 29. maaliskuuta 2011

Leave me for death

Olen taas valvonut pari yötä kutakuinkin putkeen. Edellis yönä en nukkunut lainkaan ja viime yönä muutaman tunnin. Unirytmi kiertää taas ihan omalla radallansa, mutta ei se mitään. Torstai-perjantai välisenä yönä lähtee bussi Birminghamista kohti Lontoota kello yksi yöllä ja olen neljän tienoilla kentällä odottamassa lentoa kohti Suomea, joten sillä unirtymillä niin väliäkään.

Tänään alkoi yliopistolla uusi kurssi, joka käsittelee melko pitkälle triendien ennustamista. Pitäisi luoda uusi blogi, johon lisätä inspiraatio kuvia ja mahdollisia havaintoja mitä tulevaisuudessa ihmisten päällä nähdään. Tänään olen käytännössä koko päivän googlettanut ja juossut virtuaalimaailman erilaisilla muotisivustoilla ja yrittänyt luoda kuvaa hallitsevasta pintamuodista.



Siinä samalla eksyin Pennangalanin sivuille, joille olen eksynyt viime aikoina tavallista useammin miettimään seuraavia kenkäostoksia. En ole ostanut ainoitakaan kenkiä tänä vuonna ja kohta elämme kuitenkin jo huhtikuuta Viimeksi olen ostanut kengät lokakuussa eli melkein puoli vuotta takaperin, tämä on ainakin minulle hyvin pitkä aika, koska jonkin sortin kenkäfriikiksi olen itseni aina lukenut. Itsekurini on lujittumassa ja hyvä niin. Nyt toisin voisin hieman antaa armoa ja sallia itselleni yhdet (ehkä jopa kahdet) parit popoja.

2 kommenttia: